Magamról

szeretet.jpgSokszor kérdezik, hogy miért kezdted el? Vagy, hogy mikor kezdted el?

Erre elég egyszerű válaszom van: így születtem. És így döntöttem. Szerencsénkre egyre magasabb a Föld rezgése, sok támogató van mellettünk.

A lélek egy vállalással születik le. Ceruzás feladatokkal, lehetőségekkel, és persze vannak feladatok, amelyeken végig kell menni, nem radírozható ki.

De itt Magyarországon, nagyon hálásak lehetünk, magyarként, mag népe gyermekeként, hogy lehetőségünk adódik a gyógyításra, magyarként, és lehetőségünk van sok-sok spirituális út közül választani. Remélem látjátok ebben az áldást! Semmi sincs véletlenül, ahogy a tanítvány készen van, ott a mester. Csak magadra fókuszálj! Ezért is hoztam létre eme blog oldalt, mert azon kaptam magam, hogy csak reagálok. Reagálok másokra, zajokra, tettekre, NEM cselekszem. A lényeg, hogy fordulj önmagadba, kérdezd meg szívedet, most mihez kezdjek? Mi a jó válasz, mi a jó kérdés? Csak saját magadat szabadítsd fel, magad lehetsz az a lázadó, aki a reagálásból, önálló lépésekre szánja el magát a szeretet nevében.

Magam sok mindenbe beletanultam, átvettem és használom. Valahogy a sorsom része, a tudás felszívás és átadás. Nem véletlen, hogy hozzám eljutottál, és remélem áldást hozok néhány mondattal Neked is. Jó mélyről jöttem, hogy jóvátehessek mindent. Alázattal írom. Rengeteget kaptam az égiektől, vezetnek szeretnek, támogatnak, ahogy engem és Téged is. Sosincs úgy, hogy valaki feljebb, vagy beljebb van. Úgy lehet, hogy valaki előrébb jár, de ugyanazon az úton. És mindig,  minden pillanatban dönthetsz úgy, hogy rálépsz arra az útra.

 Feltétel nélküli szeretettel írok számodra kérlek, fogadd el feltétel nélküli szeretettel...

Tervezek meditációkat, és beszélni olyan égi dolgokról, amelyektől az emberek életszínvonala magasabb, vagy simább, nyugodtabb lesz. Addig is gyógyítom azokat, akik hozzám fordulnak, biztos nem véletlenül. Várom már én is a teljes önazonosság idejét. Ha így kell lennie, így lesz. 

 

...