Milyen kezelést végzek?

Fontosnak tartom, hogy hangsúlyozzam, én csak csatorna vagyok. Valószínűleg jelentős dolog az, hogy ezt olvasod, idejutottál, valahogy erre keveredtél... biztos nem véletlenül.

Tiszteletben tartom a bizalmadat. Meg tudom osztani veled, milyen tanfolyamokat végeztem, de a bizalom a legfontosabb és az, hogy változtatni szeretnénk a helyzeten. (De hogy a kérdésre leíró választ adjak időrendi sorrendben megpróbálom felidézni, miket is csináltam eddig: agykontroll, reiki, prána tanfolyam, Access Bars, Integrált Angyalterápia, Theta healing 1-2-3, MSZA [Metafizikai Szellemtudományi Akadémia, OKJ parapszichológus ]. Nagyszerű emberekkel találkoztam, hálás vagyok a tanítóimnak. 

Szeretek kapcsolatban lenni az univerzummal, mikor gyógyítok, engedélyeket kérek, megnézem, megkérdezem fentről is, melyik kezelés, módszer lenne a legalkalmasabb, vagy a kezelésfajták mixelése. Minden egyedi. Az előző életeink is egyediek, így a gyógyítási módszer is az. Én csak csatorna vagyok.

Hiszek abban, hogy a saját belső béke megteremtése a célunk itt a Földön. Sokféle út vezet a belső békéhez, és sokféle belső béke létezik. Viszont minden egyes elcsúszást hasonlóképpen, betegség formájában élünk meg.

Hogy hogyan néz ki egy kezelés? Itt olvashatsz róla.

...